zondag 22 november 2009

Sint Salaria

Nog een dag of 2 wahten en dan is het weer zover! Salaris wordt gestort. Ik zal morgen of overmorgen alle rekeningen weer bij elkaar rapen en dan kan het betalen weer gaan beginnen.Ook moet ik morgen even de meterstanden gaan opnemen en kijken wat we deze week verbuikt hebben En dan hopen dat we er volgende week een beetje onder kunnen duiken.
Aankomende week heb ik nog maar weinig dagen dat ik kan werken dus maar hopen dat er nog een dag extra bijkomt.

Douchen doe ik steeds minder en ook korter! Ook dat lijkt dus onder controle.

Nog even aan mijn ouders vragen hoe we het gaan doen met de komende feestdagen.
Zondag begint alvast het eerste sinterklaasbezoek op mijn werk.
Kosten daarvan zijn 5 euro wordt van mijn salaris ingehouden.

Wel heb ik deze week ruim 4 euro gevonden dus dat compenseert elkaar weer wat,

Liefs Schuldenaar!

2 opmerkingen:

  1. Moet je betalen voor dat sinterklaasbezoek op je werk? Wat raar, is dat verplicht?
    Oog op de Toekomst

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja we moeten daar inderdaad voor betalen. Vond het zelf ook erg raar. Misschien krijgen ze wel een extra duur cadeau?

    BeantwoordenVerwijderen